Jun 17, 2008

aPpy dAyS

senyum sampai tinge haha
pg td tetibe nk check kad pengenalan kt website JPN dh siap ke blm erk
skali aku nyer ic dh leh amik tp b nyer xde permohonan
aik pelik bin ajaib nie
wat same2 xkn xde kot
tepon die, skali die ajk g amik
g pn die half day rie nie
so time lunch g JPN Petaling Jaya

check2 tgk dua2 dh siap...mmm sengal btl r kn
tp sib baik x tgu lme dlm 10-15 mnt jerk
maybe x rmai org kot hehehe

g lunch jap coz peot dh lapo
ngah aku sedap2 mkn die tanye
"ader duit g x nk banje"
aku wat sengih kambing n jwb
ckp tuk minggu nie jerk <--- jwb ngan muke sedih
ntah ape die dok kire2 kt tepon
aku pn xtau maleh nk amik tau n wat x reti jek :-P
jeng..jeng..jeng..

ayat die yg nie wat aku x thn
"nah amik nie wat banje"
hooreeyyy... slp2 aku wat enjoy weekend nie hakhak


seblm kuar kete mulot aku pn b'bunyi cenggini

"thanks B, luv u lah"
die senyum jerk...
x kisah r walaupun ckit
at least ader gak duit nk banje


**cian kt die sbb die demam n sanggup bw aku g amik IC, sorry b..syg jauh x dpt nk jage huhu


jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: