Jun 13, 2008

tEnsIoN tAhaP gABaN

penyapu buruk btul
aku sakit atie tul arie nie
sistem ubs accounting aku wat hal

pg td sampai opis dgn semangat nyer aku on pc
aku pn buke ubs
skali aku nk key in data n date xleh
kuar msg (this is for evaluation only)
cinabeng tul...
bontot ayam....
jenuh aku dok pk y?
aku call company yg jual kt aku tue nk tanye wat happen
die dok ajo aku wat nie wat tue
skali korng nk tau ape yg jd?
die slh key in no. license kt ubs aku nie
hampeh taik itik btul cine nie

aku xleh nk wat keje waaaaaaaaaaa
nx week bos nak
macam mane nie

dgn gigi aku sakit nyer
arie nie lak gigi aku nie nk wat hal
tekanan darah tinggi aku arie nie
pipi aku pn dh bengkak seblah dh
dugaan dari YANG MAHA ESA
aku kene terima huhuhu

penyapu buruk btul


chow chin chau uol

~mIDguRL~
sEmPOi jErK~


jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: