Aug 22, 2008

gOoD nEws, I'm so aPpY......


smpai ofis, mkn lontong jap...smbil wat letter for all vendors..sepatutnyer ini bkn keje aku ok!!! nie keje minaci tue,die suh aku buat coz katenyer pc die hang...lembab maybe mcm dot..dot..dot hahaha x baik aku kn ahakkss nk xnk buat gak r kn, phm2 jerk r kang ngadu aku xnk tolong, padahal dok b'ym tue leh lak...hampeh tul

ops lupe lak nk habaq mai ape good news tue..hehe..actually xde r ape sgt same jerk sebenar nyer tp bg aku, ia amat m'gembirakan atie hahaha korog nk tau aper die...dlm mase 1 bln lbh dr skang aku dh x keje dgn minaci tue lagi, so die xkn kaco keje aku dh hohoho aku sangat2 lah gembira YABEDABEDUUUUUUUUUUU

bkn sbb aku dpt job baru tau, just aku di transfer kn ke company lagi satu so pasni aku akan handle admin n accounts utk company tue..klu korg nk tau dlm company aku skang nie ade lg 2 company tp staff x ramai, kire dlm ofis nie ade company A,B n C..so bos company B n C nk move ofis bru...n aku akn bekerja bwh die, takut gak kn sbb bos nie agak serious mukenyer tp aku tau die cool hehe yg penting aku dh x keje ngan minaci tue...

wokeh r frenz smbung cite nx weeks ok...aku nk blk dh hehe

*** x sbr nk tunggu mase tue :-)

jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: