Sep 15, 2008

kIsaH jUmaAt

jumaat rie tue aku rasekn nyawa aku dh kt ujung tanduk MyEm0.Com
klu x blog nie xkn ader sape2 yg nk update, b'sawang abeh
n aku dh x dpt nk belek2 blog lenlain huhu
n mungkin nyawa aku masih
panjang
kisang nyer cenggini, teksi yg aku n member aku naik nyaris2 nk berlanggar
nk plak arie tue aku dok depan bkn per blakang dh full
mangkuk ayun punya pompuan yg bawa kete wira tue MyEm0.Com
main suke2 atie jerk nk kuar simpang

ko amik lesen terbang aper????

nasib uncle teksi tue cekap n die sempat ngelak

klu x, sah2 aku dh jd arwah...xpn aku beraya dihospital huhuhu MyEm0.Com
time tue aku hanya mampu tutup tinge dua2 blah
sambil m'jerit tp x kuar sore...boleh???
hahahhaa....pastu jantung b'degup laju fobia aku nk naik teksi smpai umah, kemas2 n alg dtg kul 6 lbh dlm kete aku ngadu ngan die t'kejut seh huhu...base r aku papehl aku suke ngadu ngan die hikhik coz die r satu1 nyer abg yg aku ader hehe kitorg decide nk buke kt pizza jerk.. kopak duit die hakhak aku kn notty lbh hahahahawauuuuu

**kire duit ker bangggg ahakkss

aku yg sgt2 lah selebet

1 of my febret menu hihi



jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: