Oct 6, 2008

assalamualaikum

hai korg sume...dh abeh braye lum?bru start keje erk
same ler kite ahakksss
amacam raye korg thn nie?
sure meriahkn...
nie nk cite ckit psl raye thn nie ahakksss

RAYA PERTAMA
thn nie umah aku sunyi ckit
coz fmly angah blk pahang dlu
so kitorg b'4 jerk r, mak..abah..along n aku
ptg bru blk kg - t.intan

RAYA KEDUA
umah opah dh gamat dh
sume dh b'kumpul
fly aku, fly angah, fly co, fly yang, fly achik, fly m.anjang n m.uda, fly cu
cam base r kn, klu x kecoh x sah
mlm kitorg wat BBQ, idea from my mum
1st time aku wat sendiri bhn2 nk peram ayam
b4 nie aku mkn jerk hahaha
n aku b'jaya ok..masing2 kate sedap
tp pedas ckit huhu

abah tgh b'usaha nyalakn api hehe

sempat gak nk peace, w/pun mate berair uhukkss



RAYA KETIGA
kitorg x g barye memane pn
just lpk2 kt umah, skali ujan trun lbt seh
pas benti ujan, yg laki2 kene tebang pokok
opah takut pokok tue tumbang
ptg ckit fly aku pn gerak blk sg. tengi

RAYA KEEMPAT

abah bakar lemang
sok kitorg nk bw blk
n ade tetamu nk dtg ahakksss

RAYA KELIMA
ngemas2 umah..lpk2 dpn tv
tetamu pn smpai
dorg borak2 ngan mak n abah
kire ok r tue kn hehe
ptg aku gerak blk kl ngan along


**** lupe nk amik gambo raye lor huhu


jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: