Oct 31, 2008

cUkuPLah sEkaLi

Sekarang nie ngah musim kawin gitu. Adat r kn, bile start jerk cutie sek ramai r yg akan mendirikn rumahtangga. Kwsn umah aku jerk dh b'deret tiap2 minggu ader jerk kenduri nyer..cam base abah akan cbuk, jgn arap r klu blk kg mak nk masak sedap2..alih2 lauk kenduri gak yg di bgnyer hehe. Kwsn umah aku dorg lbh prefer gotong royong memsk gitu, bru meriah u....

bg aku cukuplah sekali nie merangkumi sume aspek. Cukuplah sekali tuk b'tunang, cukuplah sekali tuk b'nikah, cukuplah sekali tuk b'sanding [time nie mesti mcm2 rase ader kn] n CUKUPLAH SEKALI aku jd pengapit hahaha tingat lak mase aku jd pengapit utk slh sorg kwn baik aku -IWA- nerves nyer jgn cite r, ALLAH jerk yg tau huhu mcm aku lak yg sanding haha itulah 1st n itulah last. "wa, nnti time aku ko leh jd pengapit aku lak ker?hehe anak ko pas kt laki ko erk ahakksss"

skali bju aku same kaler lak ngan pengapit lelaki, tanpa dirancang ok!! mamat tue dak kg aku gak lor tp aku x knl r plak...almaklumlah aku kn dok umah jerk hahaha

pst...pst...korang ade bace paper pg nie? cian kt ABBY kn, akhir nye ALLAH nk tunjuk juge.. aper jenis LAKI r dh dpt yg cantik pn x reti nk b'syukur...klu aku jd ABBY, tinggalkn jerk...so laki2 sume sila hargai aper yg korng ader ok n begitu juge pompuan, BERSYUKUR dgn ape yg telah ditetapkn oleh NYA.

jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: