Oct 20, 2008

ikutkn sajerk...

kat luar ujan ngah lebat
macam tau2 jerk hati aku pn ngah b'sarang nie uhukkss
igtkn panas hingga ke ptg, upenyer ujan d t/hari MyEm0.com
**lantak r pedulik aper aku klu slh hoho

lps lunch td, dpt call dr cik abg
die suruh b'tahan...jgn cri kje lain dulu
n die suh pk2 leklok...katenyer lg
skang nie pn aku amat2 memerlukn duit tuk tut tut tut
mane nk cekau klu xde gj..btul gak tue

xtually aku x kisah sgt dok kt opis lame blk
tp aku xleh blah ngan MINACI tue
nk2 ade plak SAMDOL bru kt ctu, sure idop aku xkn tenang
MyEm0.com

klu korg r kn
# suke klu kje kene suruh wat itu ini???
# suke klu kje ngan org pasan diri die bagus???
# suke klu kje ngan org yg xnk ngaku slh???
# suke klu kje ngan perasaan yg x best???

tp di sebabkn cik abg dgr rintihan hati cik adik die
dan kate2 die mampu wat aku t'pujuk (gatai noh)
aku dgn keterpaksaan & keterrelaan hati (suke2 aku jerk rosakkn bhs)
aku akn kembali semula ke ofis lame (rase cam nk lari jauh jerk)
aku akn tengok balik muke org TUEEEEEEEEEE
MyEm0.com

**pas kite nikah t, nk dok umah sje leh x?? :-)


jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: