Nov 6, 2008

disaat ibumu tidur, cuba kamu lihat matanya dan bayangkan matanya takkan terbuka untuk selamanya..tangannya tak dapat hapuskan airmata mu dan tiada lagi nasihat yang sering kita abaikan..bayangkan ibumu sudah tiada..apakah kamu cukup membahagiakannya..apakah kamu pernah berfikir bertapa besar pengorbanannya semenjak kamu berada di dalam perutnya...kirim mesej ini pada semua...itupun kalau kamu sayang ibumu dan mahu mengingatkan teman2mu

dpt msg nie dr sum1, so kire aku dh kirim kt sume r kn hikhik.. korng amik tau..klu xnk, ade aku HERAN!! MyEm0.Com
MAK, ORG SYG MAK SGT2 SAMPAI BILA...

klu mak aku bace blog nie mesti die t'harukn ahakkss tp....kg mane der tenet n mane die reti tenet2 nie MyEm0.Com

inilah mak saye hehe name die ZAHIAH hikss


jgn lupe terjah lg yerk ;P

2 comments:

Sha said...

owh...

mak angkatku syg..

mid,
ko kem slm kt die taw..

miDguRL said...

bile mase lak ko jd adik angkt aku nie???hukhuk

xnk hampakn ko, t aku habaq kt die boh.."mak. ade dak gedik kim salam"

hahaha