Nov 4, 2008


salam sume..bru ade mase nk update lor. Koje b'timbun r plak huhu sape suh cutie semlm kn hehe bgn pg td pn liat semcm jerk, mane x nyer kn 3 arie bgn lmbt hakhak sedop r golek2 atas toto hehe

weekend td xde watpe pun just melpk kt umah, mlm bru kuar cari pasal huh sabtu mlm kitorg lpk hartamas sajerk..ader org nk layan shisha..aku nyibuk skali, lme gile dh x lyn..mase kt mlake dolu rjin r ngan dak lely huhu lely mane ko???

muke xleh blah weh, dh mcm tut..tut... jerk haha

kami mmg suke sengih hakhak

ahad tue ade ckit bengang ngan cik abg sorg tue, dh sound awal2 nk kuar pg. alih2 ptg gak kuarnyer. boleh lak die lyn PS dolu, angin jerk aku 1 bdn huh..x sempat den nk cri kain tau, susah2 nnti aku suh jerk die beli sendri haha tp kang aku lak yg malu, ntah aper2 warna lak die rembat nnti haha so dpt beli c***** jerk huhu sampai jln tar ujan lebat lak so lpk maju junction jerk ( aku suke gak lepak cni, aman jerk kn...xde org hakhak) time tue pn dh kul 6 lbh huhu sempat r rembat kasut sepasang, mcm mak2 nyer kasut lak aku nengok hehe susah2 bg jerk kt mak aku abeh cite hehe maleh nk angkt hill bkn per, pinggang aku nie dh sakit semcm lor uhukkss

made by Princess... - aku kn princess hakhak

ptg semlm g jln2 kt SEMUA HOUSE ngan dak yus..dok survey brg n rembat ckit jerk dolu...aku x reti r weh...rambang mate seh n totally aku blur. g ngan mak jerk r weekend nie sng..

**payah gak kn nk wat bende remeh temeh nie, klu r aku byk duit kn best...byr jerk n tau2 dh siap huhu

jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: