Dec 5, 2008

paGi juMaaT yG iNdaH

diam x diam dh jumaat kn n diam x diam gak, Hari Raya Aidiladha dh dtg. tp aku x rase cm nk raya haha mane x nyer kuih raye pn x beli. MyEm0.com g pn raya haji nie kitorg sambut base2 jerk, korg pn same kn..maybe blah2 utara yg smbut meriah ckit kot. Plg x pun senin nanti dorg tumbang lembu, itu jerk r pn. dlm x xcited2 tue aku cuti 1week gak kome oi..beh tue cenggane? MyEm0.com

so nx week blog aku nie akn bersawang r nmpk nyer, kg xde tenet r kome oi..buhsan r nnti x dpt nk bace cite2 korng MyEm0.com aku pn akn cbuk nnti, ade sesuatu yg akn t'jadi ahakksss so nnti2 kn r wokeh..

b4 tue korg lyn kn jerk r pic2 aku kt bawah nie erk..muke sengal MyEm0.com emosi x stabil r mlm td MyEm0.com tp pg nie aku dh ok hehe aku nie kn jenis yg mls nk pk2..lantak kn jerk ctu huhu..dlm hati xde sape yg tahu ahakksss -jiwang sekejap- MyEm0.com

wokeh r kome..SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..MEMANDU DGN SELAMAT OK... MyEm0.com

jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: