Jan 6, 2009

n09-03 : BeRtuNanG paRt 1

bumbum caca bumbum cak...tingat kt dak kecik tue r huhu ekceli lgu nie aku nyanyi bile dok main ngan die..rindu r plak huhu

opsss sbnr nye aku nk cite ckit nie..eh bkn cite, nk tempek gmbr hehe arie tue kn aku der ckp nnti2 aku continue psl b'tunang tue hehe 28.12.2008 arie tue adalah tarikh b'sejarah r tuk aku kn bcoz jari aku dh kne sarung cincin so xleh r nk m'geletis a.k.a menjongkit x sudah2 haha. Hampir 3 thn b'kawan akhirnya kami m'buat keputusan muktamad untuk bertunang, mayb dh smpai seru gak kot hehe. Alhamdullillah. Luv u so much b, always. :-)

Tema aku hari tue warna coklat & pihak lelaki warna kuning. Hantaran kami 29 dulang b'balas 21 dulang. Meriah kn. Dua2 ikut blah perak mane xnyer. Kitorg nie name jerk dok sel tp kaum kerabat org perak huhu opsss tp aku ngan cik abg bkn sedara ok!!

Mcm base rumah aku dr arie sabtu dh riuh rendah. mane x nyer fmly blah mak aku kn rmai, nk2 lak umah aku nie leh wat gelanggang gusti so sendri mau igt r kn. Yg pasti semuanya b'jln dgn lancar. Terima kasih sgt2 kt jiran2 yg dtg menolong, sedara-mara n mmbr2 yg sudi dtg arie tue. Aku syg korg hehe.

Aku tempek gmbr ckit jerk r dlu coz yg lain2 msh dlm proses hehe

***fahmi oi ko wat laju2 ckit erk hehe. kate nk sponsor buah, buah aper yg ko bw???hampeh...huhu*** (jgn mrh beb :-P)

dr pihak perempuan

dr pihak lelaki





jgn lupe terjah lg yerk ;P

4 comments:

.: Sugar-cRave :. said...

waaaaa...meriahnyee..hehee...congratz skali agi kat ko..huhu..

wuitzz..kate nak email pic...mane?...aku tggu gak..:P

miDguRL said...

toce..toce agi hehe

alamak frenz lupo r heh
kt m.cik aku xdpt g, tu aku anto nnti leh hehe

annapeje said...

huhuhu x lama agik aku mkn nasik minyak byk2 la ahahaha
byk oo kwn2 aku nk tawen neh

miDguRL said...

mkn beb jgn x mkn hikshiks