Jan 19, 2009

n09-10 : budak kenit

wacha...appy monday hehe don't lazy2 erk ahakksss xde cite yg menraik nk tempek kt cni, just nk tempek psl bdk kenit sorg tue..kwn gadoh aku. hehe. bdk kenit nie byk akal tau, nangis tipu2 konon org leh bg aper yg die nk. skali aku pn jerit2 a.k.a nangis2 gak hahah b'lwn2 beb, tp akhir nyer die gak yg menang. mane x nyer penyokong die rmai haha x aci sungguh.

pic kt atas nie, aku b'jaya pkai kn die tudung hehe jenuh nk ngejor. sempat lak nk main cak2 tue psl nmpk sekerat jerk muke die. muke die x puas atie kn coz aku x bg camera haha

kt atas nie lak, ngan gigih nyer die panjat katil nk amik gak kamera kt aku. last2 dpt housing sajerk coz aku dh lari hikshiks

skang dh pndai minum air dlm botol sedut nie..klu air masak lambat noh nk abeh nyer siap leh campak2 g..cube taruk air teh...amik ko laju..hehe

cenggane r bile dpt adik nie nnti, x lame lg jerk tue..insyaallah dlm bln 6 @ 7 nie. jgn di kendong @ d penyek nyer adik die nnti sudeh hehe. nk msk 2 org dh ank buah aku..ish x sabo lak nk anak sendri haha..gile gatai ko..laki pun blm tentu dpt haha..hope die pandai b'dikari nnti. Insyaallah.


jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: