Feb 3, 2009

n09-18 : PapPaRicH - Bdr Sri Permaisuri

salam selasa sume haha sure pg td korg liat nk bgn g kje kn, tau r semlm ujan. Syok r tido,kn..kn..kn.. ;P

semlm pas kje aku g melepak ngan ija. lame beb dh x lpk ngan die huhu al-maklum r memasing cbuk, cenggane?? xtually die ajk join g umah nona, nk wat facial but cancel, ujan lebat beb. Member dh r xnmpk sgt klu memandu time ujan nie, n sgt r merimaskn ok!! Cheewah mcm r aku nie pemandu haha. So kitorg decide g lpk mkn jerk. Memasing xde idea nk mkn mane. Nk g jauh mmg xleh r kn, ujan beb.

Mcm base, lpk PappaRich sudeh. G pn dkt jerk ngan umah die, 10 mint dh smpai haha. Mase smpai sane trus kitorg lpk meja besor, pelayan die suh duk kt meja yg kecik. Skali amik ko kn dh kne ngan kitorg.
Aku : "Asal?? xblh duk cni?"
Die jwb : "Mmm..takut nnti rmai, meja x cukup" (slang bangla kot)
Ija : "Ujan r weh, org sume x kuar. Kitorg nk dok cni gak"

Aku nk sampuk tp maleh, staff bru kot. Sampai abeh mkn aku nengok xramai org pn. Ade r dlm 3-4 fmly n capel. Mase dorg anto mknn dok sengih2 jerk, riso r tue haha. Mane x nyer msg2 wat muke singa. Haha. Xctually kitorg sje jerk gatai wat cenggitu ahakksss. Moh lyn gambo moh.

aku mkn pappa nasi ayam jerk
ija mkn pappa chicken porridge



jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: