Feb 5, 2009

n09-24 : HaLf daY

aaarrggghhhh tekanan lagi skali eeeeeee makan gak korg2 nie nnti. Nk kne sign itu ini plak. Sib ko nk trun cni, klu x xde makne nyer aku nk g tg.mlm tue. Dh tue nk mcm2 plak. Semlm xnk ckp, kn aku dh sound ckp btul2 aper g yg ko nk. Nie x. "ok kak ok, sume dh ok". Last2 td ko call aku, minta itu ini.kn dh kne jerit ngan aku. Lenkali wat r kje leklok, aku nk bg ko income ko main2 lak ngan aku erk..kje ngan kaum lain nie kdg2 menyakitkn hati even kaum sendri pn same. Igt main2 ker. Aku bab2 nie kdg2 t'emo lbh. Bende siyes beb mane leh wat memain.MyEm0.Com

opsss sory sy x caci mane2 kaum ok..cume sy bengang sbb merimaskn. MyEm0.Com

so x psl2 aku kne blk umah, amik dokumen tue. Sib bos beso xde n bos kecik x msuk opis. Leh r aku balik. Klu x besok r jwb nyer bru selesai.

Tp kn part nie aku suke sgt2. Aku leh blk sat g n aku leh tido...wahh syorrgaaa beb. Nk2 klu ujan sat g kn, mmg lyn gebor r nmpk nyer. Rinduuuuuuu nye kt bantal pelok. Boleh?? Boleh x boleh boleh kn aje haha. MyEm0.Com

Wokeh r korg chow chin chow...MyEm0.Com

jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: