Mar 3, 2009

n09-44 : aPaKaH....

samat ptg korg sume...ada sesuatu yg nk di kongsi kn hehe..mase aku menaip nie guruh ngah b'drum b'dram kt luar. tgal lg 1 jam jerk nk blk, tp xtau r dpt blk ker idak coz kwsn ofis aku nie dh gelap gelita. mcm dh nk pkl 8mlm. kitorg pasan pn sbb ceo ofis atas msuk ofis kitorg. tetiba die ckp kt luar gelap sgt. automatik tengkuk aku ngan mmbr aku tegak hehe kitorg kn ngah ralit menunduk tgk pc mane nk pasan. t'kejut aku...rase nk cabut blk jerk huhu tp apakn daya aku xleh nk wat cmtu huhu...so b'doa jerk r agar ujan x trun n aku sempat naik bus hehe.

mmbr aku nie leh lancang lak mulot die b'kata
"eh, dunia dh nk kiamat ker???"
"ish u nie..."
dlm atie, aku cili kang tau r hehe...siyes beb, wa takot huhu

gelap kn, pic nie di ambil pkl 4.54pm
nie pndgn dr depan ofis
dh cerah ckit, coz awan dh bergerak
pndgn dr blakang ofis
lihat lah awan itu

**tue nmpk x kubah masjid n tabung haji klana jaya

**hujan dh trun uwaaaaa cmner nk blk nie



jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: