Mar 5, 2009

n09-47 : keJUtaN yG sENgaL

aarrrgggghhhhhh...cinabeng punya budak. sampai atie ko kenekan aku erk...aku belasah ko kang, sib aku x b'tukar jd bini badang lagi hahaha ko memang wat jangtung aku berdegup laju beb... ggrrrhhhhhhhh..smpai skang jantung aku still degap degup degip degop.. nasib aku xde heart attack tau x. klu x ko yg kne masuk lokap. haha

masa : 12.33pm
tempat : on phone

"assalamualaikum" si dia
"waalaikumussalam" aku
"cik hamidah yer"
"yer saye, sape nie?"
"saya (aku x igt ape name die ckp) dr ipd gombak"
"ok..knape" aku dh cuak dh nie, kot bad news ker kn.
"saya dpt aduan yg cik mencuri motor"
"hahaha...curi tang mane lak nie, saya tgh kerja nie. kot hamidah lain kot" dlm hati dh t'pk ade org nk kenakan aku ker nie? n automatik teringat panggilan hangit ahakksss
"betul, so sy nk tau skang cik ade kat mane"
aku masih x dpt cam suara die, sbb die ckp secara formal n aku jrg2 dgr sore die.
"ok cmni, leh sebut blk name x? n bg skali no id. dr mane td? gombak erk?" aku lak yg tanye die. aku wat2 siyes r konon2 ade kwn kt sane. padahal....
pastu die dok ckp ape ntah aku x bape dgr, sbb aku stil potpetpot pet. skali die ckp
"weh mid, aku r jamil..bla..bla..bla.."
"kuang ajo ko...aaa ko lak cuak kn, aku tanye id sume..hahaha"

kn x psl2 dpt ayat2 pelik dr aku haha kdg2 x suke sgt m'carut, aku lebih suke ckp TENUK, UNTA, BUAYA, AYAM GORENG, PENYAPU BURUK n plg pebret skang nie KENTUT KO haha.

jamil oi, ko nie klu tepon aku mmg xsah nk wat jantung aku gugur kn. aku sekeh kang bru tau. sape punya boipren r nie..die nk ajak aku g main bowling kt TS. tonemen katenyer. weh ko nie nk aku kne gelak ker weh? aku bknnyer pro beb..stock longkang jerk tau. x psl2 group ko kalah nnti. hehe..

eh tp kn klu aku jd simpanan blh?
leh cuci2 mate hehe
tp x kompem g aku nk join ker x..mls r, klu ko amik aku nk wakakaka.

nie r bdk yg notty tue
-pdn muke aku jaja muke ko-
die bkn tau pn blog aku nie
hahaha


jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: