Mar 19, 2009

n09-57 : rUmaH iDamaN


setiap org akan mempunyai keinginan. btul x? jgn tipu r hehe samada keinginan kite tue tercapai atau tidak itu terserah pada takdir..eh btl ker? hehe or maybe terserah pd usaha kn. terpulang pd diri sendri, bersungguh-sungguh @ biarkan jerk terus jd impian yg tak tercapai dek tgn haha

dan aku mmg mempunyai impian. boleh dikatakan idaman gak r. maka dgn itu (hahah ayat skema set, cam karangan darjah 6 lak) aku mempunyai sebuah RUMAH IDAMAN. biar simple but nice. dan klu boleh aku nk rumah tue nnti akan dihiasi dgn brg2 yg sedap mata memandang n org2 yg disayangi. alamak tetiba rase mcm excited nk dok umah sendri. bkn kt atas angin cm umah skang nie. hehe. terlintas kat kotak fikiran aku nie, klu r dpt duduk kt satu kwsn yg dikelilingi dgn pokok2 renek dan bunga2 yg cantik mesti indah kn. dan tetamu yg dtg, kne lalu kwsn tue dulu yg ala2 taman bru jumpe umah aku. kire jarak dlm 100mtr jerk. mesti best kn.pastu ade kolam ikan yg beso.cik abg suke bele ikan.padang yg boleh berlari 100mtr gak.haha.imaginasi aku yg melampau.kahkah.titik.

tak kisah lah macam mane pn rekabentuk rumah itu. asalkan ia selamat didiami, aman damai dan harmoni. cheewaahhh dh mcm karangan lak. haha.

dolu rjin main game The Sim hehe. so leh create rumah idaman sendri. hehe.

umah idaman korg camner??? jom share2. hehe.

***kena bg hint kt cik abe nie haha. kje lbh ckit leh x?? ;P


jgn lupe terjah lg yerk ;P

2 comments:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

wahh...cun nye umah idaman ko tu...hikss....aku tak mampu kowt dok situ...adeh...

aku lak tingin nk umah yg mcm cite degen ball tu...umah capsule...bila baling je terus jadik rumah...huk hukkk...

miDguRL said...

tue sekadar hiasan jerk r beb haha den pn x mampu wahkahkah

yeker..hehe..best gak kn leh blg kt mane2 jerk ;P