Mar 24, 2009

n09-60 : ciNta pERtaMa

pernah mengalami cinta pertama?

bak kata pepatah, dr pandangan pertama ku telah jth cinta. dan dr mata turun ke hati.

of course r sume org pernah alami kn. masih igt lg? masih b'kekalan hingga sekarang?

bg yg berkekalan tue. ALHAMDULILLAH.
dan bg yg tidak tue. berdoa jerk moga2 pasangan kite itu bahagia k. x slh m'doakan kebahgiaan org kn. hehe.

cinta pertama yg menyakitkn @ menggembirakan?

menggembirakan bila berpisah kerana tidak sehaluan dn masih berhubungan sbg kwn, sgt baik kn.
sgt menyakitkn bila berpisah kerna tidak sehaluan lalu b'musuhan.

tp cinta pertama aku adalah m'gembirakan w/pun kami tidak pernah b'hubung lagi dan kami tidak bermusuh. itu bg aku lah kn. xtau r die mcm mane. aku msh igt saat ak
hir aku dgn die, dimana die bw aku pusing2 kl setlh lame kami x jumpe. mase tue aku agak t'kejut juga n xcited bile die nk jumpe. hehe. tp rupa nye itu yg t'akhir kali aku b'sua muka dgn nya. sbb x lame lps tue die tlh m'dirikn rumahtangga. aku kecewa? x pun.haha. aku appy sbb die slamat m'jd suami org. hehe. lg pn time tue fokus utama aku adalah study. hehe. btul r org ckp kn, cinta pertama mmg susah utk dilupakan. ttp m'jd 1 kenangan yg indah.

titik bertindih cupid = saiful bahari ;) aku doakan ko bahgia smpai akhir hayat k. agak2 ko nk dtg x kenduri aku nnti. ahakkksss.





jgn lupe terjah lg yerk ;P

5 comments:

DevOteD LiLy said...

tingt plak cinta2 munyet dulu2 kale...

miDguRL said...

cinta monyet erk..ops org cinta arnab haha

QueenWizza said...

hyee.. sweetnye blog..cumel..

erm. 1st love.
1st love aku di tentang oleh kluarganya.huhu sedey. kira cinta terhalang la.. memula tu rs benci gak ngn dia.. tp skang dia da kawen pon.. tp mmg keciwa gilee la mase terpksa berpisah tu. hehe..
skang masing2 dah bhgia.. ;)

green apple said...

chenta pertama ku ohhhhhh...tidakkkkkk jangan diingatkan lagi.
akan terserlah la kebodohan aku.

miDguRL said...

**wizza**
alamak sadisnyer huhu xpe jnji memsg dh bhgia skang kn

**g.apple**
hehe..ala akak nie ckp jek cmtu..padahal mamat tue yg b***h kn hikshiks