Mar 30, 2009

n09-69 : LePak & GeLaP

samat pg sume. amacam weekend td??ade best?? hehe

sabtu pepg lg aku di kidnap oleh ija. mmbr buhsan lpk umah sorg2 so aku pn melyn kn r die.sok2 dh xleh nk mesra2 alam dh.nnti laki die mrh lak haha..xceli kitorg xde wat pe pn just melpk kt umah jerk.cdg ptg nye bru nk lyn swimming kt bwh, tp tetibe k'ila call ajak g jusco maluri.cri brg katenyer.b'gegas r memsg mandi.opsss w/pn kitorg x mndi pg but still wangi tau.haha.lpk jj x lame pn coz mlm nyer aku agenda.poyos jerk.

otw nk blk, bpk ija ajak lpk PD coz ade bilik kosong.dorg xcited ajak aku join..hasutan yg kuat tue, tp maap r erk aku x dpt join. sy dh ade jnji. nnti en.abe majuk ssh nk pujuk.haha. ikut kn atie mmg r nk berendam kt laut, tp apekn daya..huhu

kitorg sempat b'gelap ok sambil melayan akademi fantasia.hehe. kul 10 lbh memasing gerak. sonok jerk dorg g pd huhu.den lpk ngan en.abe sudehh hehe.

lyn blues di umah ija huhu
kami yg wangi hehe
b4 gelap -umah k'ila-
gelap sudahh hehe
k'ila n ija
k'ila-ija-aidan-me
ija n aidan tgh b'gumpal so xnmpk haha


-->

jgn lupe terjah lg yerk ;P

3 comments:

Gieyana said...

uishhh...cantekknyer kaki!kaki sapa ler tu!jgn luper amik tag yer!!

annapeje said...

ahaks aku x begelap pon sbb aqil x tdo agik

miDguRL said...

**gie**
cantek sgt2 kn haha alamak ader lg erk huhu wokeh2 nk g r nie..

**anna**
yeker...kitorg siap jerit2 g suh org ttp lampu hahaha