Apr 9, 2009

n09-88 : maKaNaN aNak DaRa hahaha

perghhh x leh blah beb tjuk atas nie...ngeri2 haha...

semlm kilat sambung menyambungkn..takut seh..huhu..t'byg kt otak aku, klu lah blok umah aku nie runtuh cenggane..ranap seh haha..

semlm dak umah aku rjin memasak..aku rjin gak..rjin makan..hahaha..tlg angkat2 p'gan n cwn jerk kire ok r tue kn dr goyang kaki hehe..
tomyam campur
ikan masin - mcm kopok ikan hehe

kasi dekat ckit..hehe

**********************************************************
pg td dpt bad news
keta bos kne pecah...doc2 penting sume ilang
dh r ahad td umah die kne msuk perompak
kesian kt die
td pn aku tgk muke sedih jerk
nmpk x b'maya ckit..x mcm slalu hehe
hrp2 sgt perompak2 tue akn dpt balasan
ape r dorg nie kn...wat pnt makbapak ko jerk, lahir kn ko kt dunia nie huh...





jgn lupe terjah lg yerk ;P

4 comments:

Ieda Zakaria said...

sama la ngan boss kita ni..(abg iporku...)papapun kita ni pekerja yg baik hatikan?? Mid kan??? x rajin pun simpati tu ada....hehehhe..

Qib said...

sodap nyee,.

kecur liur den ;)

miDguRL said...

**ieda**
yup stuju 150% haha..

**pinqib**
alamak ai..cian die..cpt2 sedut haha ;P

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

usihh...sedapnya tomyam...lpr ni...hehehe