Jun 22, 2009

n09-157 : lyn speedboat

nie cite yg 2 hari lepas hehe...akibat penyakit kerajinan dh menyerap didalam bdn, aku pn dtg r kje sabtu td hehe. tp bape jam jerk...x kose den nk dok lame2 kt opis.

en.abe cuti so aku pn menggunakan kuasa veto suh die amik hakhak...die bikin aku cuak bile die kate nk trus gie umah mak.ngeri ok, sbb pakaian aku agak tidak molek utk dorg pandang.hehe.die mmg suke wat jantung aku b'gerak laju.

upenyer menyimpang ker tasik.dekat jerk ngan opis.hehe.blakang pej landskap KJ.heran gak memula,ade ape kt cni. die ckp ade org main bot laju.aku pn xcited nk r nengok kn, upe2nyer bot laju mainan.cettt....hampas kelapa jerk haha.best juga wooo layan, en.abe mmg suke bende2 yg b'kaitan dgn enjin2 beso nie.aku pn lyn kn jerk r...

ade gak org main heli...tp kitorg jauh nk gie sane, so lyn boat jerk r...bunyi die sgt kuat ok n sgt2 laju.siap leh eksiden lg.kesian..ala klu eksiden pn bkn ade sape yg cedera.poket jerk yg cedera, kot nyer r haha..sbb nk baikkn boat tue guna duit.

muke org kne pakse gambo
hahaha
pdn muko ko...



jgn lupe terjah lg yerk ;P

4 comments:

.: Sugar-cRave :. said...

wahhh gile best....xpenah nek yg speed....yg slow ade la....*sob sob...;(

annapeje said...

ahahaha paksaan sungguh muker laki ko tue

Ieda Zakaria said...

naper muka cenggitu cik abe tu..Mid ni..mmg buli ko yer?? babap kang..aisehhhh..sapa pulak aku ni nk memandai babap tunang org nih..kang ko pulak yg saman aku...
Aku selalu layan speedboat adik ipor..mmg best siut..layan jer...

miDguRL said...

**erin**
same mcm ko..tp aku pnh naik banana boat..speed gak tue hahaha meh plok2 meh, xmo nangeh2 tau..x cntik =P

**anna**
hahaha die poyo jerk tue,nyampah..xnk syg dh =P

**ieda**
muke thn prasaan kahkahkah..babap r x kisah..kite sukeee kihkihkih
yeker...cost die sure mhl kn =)