Sep 3, 2009

n09-189 : bile lame x jumpe

wachaaaaaaaa... salam sume..dh msuk 13 hari kite pose..dh nk setengah bln dh kn..alhamdulillah setakat nie aku msh blm b'cuti..yahooo..hope smpai last r, xyh r nk ganti2 pose hikshiks..
dh lame x kuar jln2 ngan en.abe..hikshiks..lame kot rase nyer..aku syik blk kg jerk kn hahaha pdn muke die. g pn memsg x b'gj so lpk umah jerk r kn..nie dh 3hb gj aku still x msuk2 lg..meroyan beb... =(


so semlm en.abe ajak lpk william..xceli aku nk gie mkn ayam penyet...tp bile pk blk ok gak lyn mkn kt william g pn dh lme gak x dgr gelak si william tue hakhak...tp still x dpt buke same2 lg huhu..x sempat lor n mls nk t'kejor2..konon nk kosong kn peot coz nk melantak kt william skali peot mcm ketat lak, padahal mkn bihun jerk pn hehe..mid..mid..tank ko nk kecik sgt kot =P


en.abe order ketam & udang goreng..aku pn x tau ape name nyer hehe..cdg nk mkn nasi goreng ketam tp takut x abeh lak so cancel..dr dipaksa abeh kn baik xyh hahahha...

nie r yg kitorg mkn, xtau ape name die

udang die sgt byk..best

n isi ketam nyer sgt r sedap..manis2 gitu =)


mcm botak tengah lak pale ko nie haha

skali skala org nie nk interprem hakhak

rmbut aku selekeh so jgn hrp ade muke aku hahah


jgn lupe terjah lg yerk ;P

2 comments:

annapeje said...

g william x hajak aku majuk la cenggineh

miDguRL said...

**anna**
ko dh tido awal r hehehe...lenkali erk =P