Feb 18, 2010

n10-022 : pAsaR kEmBoja

penah dengar??? penah pegi??? tentu r penah kn tuk org parit buntar hehe dan tuk aku adalah kali pertama wahkahkah dh kate plg jauh pn perak aku g, BOTA hehe

mmg meriah abeh r..meriah dgn jualan =P yg m'jual sume org kemboja. plg laris tudung indon n kain ela. aku just cuci mate jerk r kn coz ongkos yilekk..poket kurus haha ada gak hg yg lbh kurang ngan kt KL. yg lg mahal dr KL pn ade hehe. kebanyakan yg soping kt cni sume aku rase peniaga kot, coz dorg beli byk2, b'plastik2. beli byk dpt murah. so sape2 yg meniaga tudung tue leh r terjah cni..pastu korg pndai2 r ltk rege sendri kn hehe



jgn lupe terjah lg yerk ;P

2 comments:

zura@iwan said...

x penah gi lg la psr parit buntar tue...hehehe

byk tul kain2...

miDguRL said...

**k'zura**
gie r kak..dekat jerk ngan penang hehe arie tue dh nmpk dh "selamat dtg p.pinang" hehe