Apr 28, 2010

n10-036 : kELas mEmaSaK

kelas memasak gituu...mcm ko pandai sgt memasak kn mid oi haha..xde r pandai sgt pn, stakat mengeyangkn peot tue blh r kn ahakksss

hari kejadian : isnin
mase : lepas kje r (malam) haha
menu : sup ikan merah

hari kejadian : selasa
mase : lepas kje r (malam) haha
menu : ikan bawal masak tomato

cara2 tuk masak dua2 lauk kt atas nie rse nyer korg tau kn hehe..yg 1st tue aku yg msk. 1st time kot haha n hasil nyer menjadi gak r. cume aku rse t'kurang sesuatu ahakksss. lauk ke-2 tue en.somi yg msk hehe...aku tlg ptg2 bwg jerk ahakksss


jgn lupe terjah lg yerk ;P

2 comments:

annapeje said...

dua2 masakan neh aku x mkn ..x per nanti aku dtg ko masak ayam ekk ahahha

miDguRL said...

**anna**
erk hehe...aku pn kureng xceli tp atas p'mintaan somi den msk r hahaha