May 24, 2010

n10-040 : acara mengejut

mengejut r sgt kn..xceli x dirancang jerk wahkahkah...sabtu ngah molek2 aku melepak smbil lyn tv, along call. tnye aku blk kg ker x..die bgtau angah blk. aku mcm pehal lak minah nie x roger aku, upe nyer2 die x rancang, mak suh blk nk sign borg. per g cepat2 call en.somi ajak blk kg haha padahal dh jnji nk tido umah mak die =P

skali die kate ok hahaha...cargas r kemas beg kn per g..skali along kate mak ajak blk t.intan..opah indu kt cucu die. si itam n si putih tue =P kitorg on jerk, g pn en.somi lum pnh g umah opah g.

smpai t.intan mlm. borak2 men2 lyn tv tido. sok nye xde kemane2 pn. just melepak kt umah sbb ptg nk blk sg.tengi lak..merasa gak r laki aku tue tgk upe t.intan haha


bdk itam ngan pak ucu

my luvly nenda =P

laki den yg xcited kate nya wahkahkah

jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: