Jul 21, 2010

n10-047 : aNtu RaJin

yeahhh semlm laki den jd rjin haha die nie rjin nyer ikut mood..klu dh mls tue mmg wat dek jerk r kn. g pn semlm aku blk lmbt, ujn nyer psl huhu t'kandas beb. sib putra xde prob klu x mmg azab r kn huhu

xceli dh lme nk mkn ikan jaket sumbat nie..semlm r bru dpt hehe..alasan x reti wat padahal sng jerk haha...sib die bek atie so die msk kn..time smpai tue en.somi dh siap msk tp still t'galkn habuan tuk aku..per g p'gan mangkuk r ggrrrr...slalu reti jerk bsuh..sje r tue huhu

ayam gulai tauchu..die sorg jerk mkn
aku klu ayam msk pelik2 nie mmg x sentuh r kn
x psl2 kang kuar blk haha


ikan jaket sumbat

jgn lupe terjah lg yerk ;P

2 comments:

annapeje said...

ahahha aku pon pest time tgk tue hehehe

miDguRL said...

**anna**
tue r psl..setahu aku ikan msk tauchu ade r haha...

mamat tue mmg suke msk pelik2 haha pastu aku xmkn majuk hahaha