Apr 25, 2011

n11-027 : klu x rncang ots blh jd haha

wknd td blk kg. dh lme x jmpe mak kn so sgt sgt sgt sgtlah rindu hehe ;)

angah pn blk gak. memasing blk jumaat mlm. cm base mia klu dlm keta sure tdo, melain kn klu ade yg x kne ngan die bru meragam.

sabtu pg mse lpk2 tgu angah blk dr bli sapan, aku sje ajk mak blk kg. mak pun on. kt umah opah ade acik n yang. dat y aku ajk blk, leh rmai2 n nk tgk bb rayyan ;) tp lupo r nk amik pic rayyan n mia. bdn rayyan lg semangat dr mia. yer r kn rayyan tue p.cik die so kne r beso.haha xnk ngaku tue ank aku halus =P

en.somi ajk jln2 kt pekan t.intan. aku dh ckp t.intan xde tmpt lepak yg best sgt..oppsss jgn mare org tlk intan ;P cbuk sgt nk cri tmpt lpk tepi laut. xde makne nyer, sg ade r haha..so pusing2 dlm keta jerk r. last2 aku ajk lpk mkn kt Mastan Ghani. Mastan Ghani nie mmg popular sbb mee rebus die. Dr kecik g klu g pekan mesti mkn kt cni. dlu kedai die kecik jerk skang dh beso hehe so sape2 g tlk intan tue s'gah r pekena mee rebus Mastan Ghani ;)


sampah2 harus d ketepikn haha

*** cian mia die telan air liu jerk hahaha =P tgu lg 2 bln erk syg hehe



jgn lupe terjah lg yerk ;P

3 comments:

Nurulaizanhusin said...

sedapnyer MID..nnti K'aizan nak gi jugak lah :)

annapeje said...

uii yg ko asingkan la baru umphh mkn dgn mee hehehe

miDguRL said...

**k'aizan**
kg kt tlk intan gak ker?? blah mne hehe

**lipeh**
aku plg benci bwg grg m sayo2 haha..time order lupe lak nk suh jgn ltk haha