Jun 20, 2011

n11-056 : Mr.F yg m'buat onar pg2 buta

mcm biasa, skang nie kul 6am lbh jerk cik pelangi sy dh gerak...dok ngomel2 sorg last2 klu org x lyn die jerit. ceh..haha

tp bgs jglk sbb die kjut kn umi nyer suh smbhyg dr tarik simut =P

dlm mamai2 tue aku nmpk popo Mr.F dkt pintu nk ke dapo..dlm atie dh pk bkn2 dh..sib die x join tdo skali kt seblh aku kn hahaha..mau demam aku pg nie klu die join skali. dh dkt 2bln aku ddk sne, alih2 ko msuk gak kn. aku BENCI ko, ko x tau ker..ggrrrrrrrr

seblm g mandi dok intai2 ceruk mne die lepak. alih2 die lpk kt tepi pintu blk popo.bakang penyodok lak tue. per ko igt aku xleh nmpk ko erk, ko slp beso, sekecik zarah mne pn ko aku mesti nmpk nyer..kn aku dh ckp aku BENCI ko so smpai lbg cacing aku cri ko n hapus kn ko haha

awal2 aku dh suk en.somi buang. 44x dok igt kn smpai die dh nk jd hulk hahaha...

x sng r aku nk tdo camni, nk tdo atas katil kompem xleh nyer sbb mia sgt2 r lasak.

gggrrrrrrrr.....


nie die Mr.F tue

smbil menaip nie smbil ttp mate haha...naik bulu roma aku wat entry psai ko..ko tau x??????????????



jgn lupe terjah lg yerk ;P

3 comments:

annapeje said...

ooo cik F ok kalo cik T ko marah abes la huhu bahayer

miDguRL said...

**anna**
hhaha tue r kn..cik T jenis b'dendam kn hahaha mntk2 cik F bkn yg jenis b'dendam hakhak

eija wahid said...

nanti cik F dtg duk sebelah.. aku da kena da masa kat kg syahrull ari tu.. seram makkkkkkk!!!!!!