Oct 21, 2011

n11-109 : 10 bLn

tolak kusi mmg best, leh wat bsg =P

alhamdulillah cikpelangi sy membesar bgai kn juara. selsema n btuk dh lumrah kn, asal x melarat.

- pebret word die skang adalah tatatataaaaaaaaaa nmpk muke umi @ ayah tattattaaaa lawak..kuat lak tue jerit nyer =P
- suke menonggeng smbil gelak.. ala yg mcm nk tgk antu tue... ;)
- semlm die melangkah 2 tapak pastu jth hehe xpe syg..u can do it
- dh phm bile suruh. (xde r mcm org beso tue kn) mcm pg td. die kuar kn pampers dr plastik n cpt2 merangkak tmpt len. konon x besalah r kn =P bile aku suh amik plastik tue n bg kt aku..yes she do but ade iklan r kjp kn..aku tunjuk die pn tunjuk smbil sengih2,dlm 3 mnt cmtu bru amik n hulur kt aku heheeeeeee so dpt r pujian dr umi die ;P


makcik blah en.somi ade pesan, slalu lah ckp pandai @ puji kt ank ble die wat sesuatu..aku pegang kata2 makcik smpai bile2


***kite pn sedia maklumkn, apa sje yg kuar dr mulot ibu/mak/umi/mama/mummy adalah satu doa =)



jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: