Jan 20, 2012

n12-010 : tanpa kawalan


amarah. yer die dtg dlm diri saya semlm. mungkin sbb penat di opis, tp xde r wat kje sgt sbnr nyer haha msh 3-4 fail lg yg bln di keyin dlm sistem. masak semasak nye. titik.

semlm smpai umah awal. so smpt siap msk seblm maghrib hihi. yg ringkas2 mmg r cpt kn. grg ikan n tumis toge. klu yg pro tue 5 mnt pn blh siap kn tp sy x pro hahaha

lpk2 atas toto ngan cikpelangi. bg die men2 ngan enpon. die suke tgk wallpaper umi die yg comei. gambor "robot terapung dgn belon" tiba dtg kesengalan umi die, pegi tkr dgn gambo agak ngeri ckit. ala2 pirate gitu. "bola putih, mate hitam dgn mulot b'jahit". bg kt cikpelangi, skali die tgk gambo dh b'tukar trus nangeh (t'kejut sebnr nyer). aku gelak tgk reaksi die. so dpt ubat tuk aku, mule r die rengek2 xmo benti. dh tkr pd pic asal pn msih rengek2 lg. siap telangkup muke. majuk. dh pujuk pn sme gak. siap bw diri. cet. protes nmpk.

dgn x semena2 dpt r habuan kt betis. x kuat pn, pek jerk bunyi nyer. :P

yer.slh aku. n dh say sorry pn kt cikpelangi. haha. last2 bwk mandi n ajk die sembahyang. cikpelangi x sembahyang pn die joget2 jerk dpn umi die. abeh 2x kne ulg sbb x thn nk gelak. kali ke-3 aku pejam mate ahakksss.


***pesan tuk dri sendri, jgn suke kacau ank sendri bile die kusyuk happy n main. ;P


jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: