Feb 22, 2012

n12-030 : marah anak


aku baran? yup. btul. :P prasaan mrh mmg cpt dtg nk2 klu tgh bengang, tp cpt gak reda.

klu dh mrh sgt slalu aku diam kn diri jerk.

cikpelangi lak sjk akhir2 nie suke sgt nk nyendeng kt umi die. nk2 time tgh masak. kdg2 tue trus ilg mood nk msk haha. tp alhmdlh se mrh2 aku dkt die blum pnh gne rotan@hanger nk pkul die. bdk bru 1 thn ++ ape r yg die tau kn.

klu babap pn aku mesti cri tapak kaki die jerk. babap olok2 haha. mule2 muke siyes lme2 aku gelak. pnh lah sekali, dtg antu kot ;P babap bontot die kuat. mayb die pon t'kejut kot.

mcm semlm, aku cbuk nk masak. die pn cbuk nk dukung r pastu nk panjat kabinet sinki r..nangeh rengek2. siap halau g depan. paham lak tue, g depan smbil rengek2. last2 bg 1 blg kokokrunch. senyap. ;)

slalu bile mrh dtg cpt2 pk, die nk perhatian sebenarnya.

aku garang dgn reaksi muka n mulot jerk kot. haha.


###moga2 aku lembut hati ;P





jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: