Dec 2, 2015

pergi tak kembali



assalamualaikum.

sahabat, dalam makna sahabat bagi aku & aku plg ssh nk anggap seseorang tue sahabat.

bagi aku sahabat dgn kawan nie berbeza. bagi aku lah yer, korg jgn kondem lak. pemikiran setiap org tue kn tak sama. haha


November, 24hb 2015

Sahabat ku, Nurfariza Binti Saad telah pergi utk selama-lama nya. Terasa kehilangan,sangat2. Aku lebih suke panggil ko ngeng, name tue melekat kt sume org sbb sume pgil ko ngeng haha ko marah aku tp lame2 ko sendri selesa dgn nme tue kn.

banyak sgt kenangan kite. dr A-Z lah sng ckp. Hari2 bersejarah kite (bertunang & nikah/sanding), sedaya upaya dtg kn. Wajib.

last aku jmpe ko bulan 6. wpun keadaan ko tak sihat sepenuh nya, tp ko ceria layan kitorg. tue lah kenangan last kite.

aku rindu ko ngeng. Berehatlah sahabat, moga rohmu ditempatkan bersama hamba2NYA yg beriman.



jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: