May 12, 2008

hUjuNG miNGgu tADi

Tepat jam 2am kitorng smpai kt umah opah..sume dh tdo tp mak tetap menanti kepulangan notty gurl dier hehe...opah pn sudah tdo...basuh kaki n muka trus landing seblah mak..best sgt sbb dpt tdo seblh mak.. :P :)

10.05.2008 - Sabtu
Waaa kne bgn awal..aku rase bru 5 jam aku tido..ngantuk giler w/pn bkn aku yg drive ahakkss tp aku xtido tau borak2 ngan kazen aku supaya die x ngantok..tp mama die sedap jerk tdo kt blakang, hampeh punye m.cik :)
Opah dh ok ckit...dh boleh ckp2..makcik2 n pakcik2 aku sume ader..mcm arie raye lak rase nyer..n suddently opah mengerang kesakitan n x sedarkn diri...sume dok menggelabah..nyah ngan m.yang dh nangeh2 dah..aku lari dpor..bkn aper takut n xleh tgk org nangeh...abah ngan yang xde lak tue, m.cik2 aku yg lain dok p'gil name opah n usap muke opah, 15-20 mnt lps tue org sedar balik...
N suasana kembali sedia kala...x dpt aku byg kn klu tuhan amik nyawa opah, kami sume blm sedia...
ptg tue opah dh ok2 saje n dh boleh duduk. ALHAMDULILLAH

11.05.2008 - Ahad
Hari nie hari IBU. Pagi2 lagi aku dh ucap kt ibu2 di depan aku hehe

SAMAT ARIE IBU OPAH
SAMAT ARIE IBU MAK
SAMAT ARIE IBU NYAH
SAMAT ARIE IBU MAK CO
SAMAT ARIE IBU MAK YANG
SAMAT ARIE IBU MAK ANJANG
SAMAT ARIE IBU CU
SAMAT ARIE IBU ANGAH

pergh sib baik dorng x mintak adiah sume, cuma mak jerk yg tanyer
"ADIAH XDE KER"
aku jawab "ADER...NANTI ERK"
mak pandang aku ngan senyuman yg aku rase plg indah sekali

sonok nyer klu anak aku nnti wish kt aku gak kn...tp biler? ahakkss...
kitorng wat mkn kecik2 jerk n just potong kek
kire ok la tue kan ahakkss :P

opah pun dh blh bgn tp b'pimpin r kn..
m.yang aku yg mandikn opah, aku nk join skali tp aku x larat coz bdn aku kn kecik hehe
aku cuma siap kn opah saje, pakai kn bedak...pakai kn baju..sikat rambut opah
tetiba aku igt kt arwah wan..dulu mase wan ade aku r yg sapu kn bedak sejuk kt muke die..
tp tue sume dh jd kenangan yg plg indah n memori yg x dpt di lupekn buat aku...

6.30pm aku,kazen ku n akak ku mulakan perjalanan kami ke kuala lumpur..
akhirnya kami selamat tibe ke rumah masing2
n aku harap opah akan chat2 saje dibwh penjagaan makyang aku huhu


~mIDguRL~
~sEMpoI jERk~



jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: