May 9, 2008

~rEsaH~riSAu~gELisAh~tAkUt~sEDih~

fikiran aku x bape center ckit pg nie..
asyik igt keadaan opah jerk...
berita yg aku dpt mlm td, wat aku jd x tenang n sedih

msg kazen aku "opah sakit blk, kali nie lg teruk.sok pas kje kite blk kg"

aku t'menung skjp...dr mate aku nk pejam trus segar..
opah sakit balik? kn slase td mak dh bw g klinik..nape leh jd cmtu?

n pg td aku dpt call dr angah
"Dik, mmg opah sakit blk, cu ckp opah langsung xleh nk b'suara"

aku mcm x percaya...
mgu lps opah dh chat n lbh seronok tgk opah dh blh mkn same2, senyum..
tp nape leh jd camtu blk...aku mula t'fikir..
betul ker opah sakit sbb tua @ sebab lain...
tp aku xleh nk syak wasangka

x sbr aku tgu kul 6
hope perjalanan kami akn selamat smpai tanpa sebarang gangguan
n hope opah akan sihat semula
insya-allah


~midGurL~
~sEmPOi jERk~





jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: