Jul 30, 2008

kEnDurI kAwIn

Arie tue aku der ckp nk anto kazen aku nikah kn, now die dh selamat menjadi seorg suami. Congrats bro....

Isteri kazen aku nie org PD so kitorg pun per g r kn nyelam sambil minum r hakhak
Kitorg lepak kt SRI PENA, aku xtau samade hotel @ resort. X silap aku tue kerajaan nyer...ontah ler hehe

Jumaat nie lg skali aku cuti yaahhoooo jgn jeles seh ahakkssss....this week adalah majlis menyambut menantu so wat kt umah opah, al-maklum r kazen aku nie dulu dok ngan opah smpai lah die berumor 10tahun. g pun die nie anak tunggal huhu....
So kt bwh nie aku selitkn gambo2 yg hampir basi ahakksss tuk tantapan korg hehe

pegantin ngan maknyer

saat-saat mendebarkan hehe

akad nikah, skali jerk ok hehe lancar seh bravo bro :-)

amin....semoga berkekalan ke akhir hayat

separuh drpd keluarga aku, yg lain x dtg huhu






jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: