Jul 29, 2008

sEx aNd tHe cITy

semalam aku n ija g lyn movie SEX AND THE CITY. Kitorg tgk kt midvaley jerk coz dekat ngan umah hehe kitorg dpt tickets pkul 9pm so dgn excitednye kitorg melangkah masuk ahakkssss....cite die mmg best, so simple n rilex. Klu korg suke layan DESPERATE HOUSEWIFE sure korg suke cite nie...percayalah ahakksss

Bagi aku cite nie mengisahkan 4 org sahabat (Carrie, Samantha, Charlotte & Miranda) yang sentiasa bersama dalam apa jua keadaan dan mencari dua "L"s : LABELS & LOVE. Cite nie akan buat korng ketawa, geram, marah n sedih. Sampai aku pun touching r sekejap, sib ija x pasan hakhakhak coz aku tau die pun ngah melayan perasaan die yg ntah ktne hakhak...sorry frenz mmuuaaaaaahhhhhhhh hehehe.

Aku sempat ckp kt ija " jot kite x cukup lg 2 org nk jd cam dorg"
Die balas " tue r pasal" n kitorg senyum same2

Hope relationship antara joyah n peah akan berkekalan sampai mati dan sentiasa ada bersama bile memerlukan antara satu sama lain. (org2 t'tentu sje tau sape joyanh n sape peah hakhakhak)

"After years of living in the city I assumed that if my friends and I ever got our fairy tale endings that would be the end of the story. BUT REAL LIFE - ALWAYS HAS A TWIST"



jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: