Sep 8, 2008

arie nie aku x bgn sahur hakhakhak peot aku nie dh ngikut mak aku lor...xleh msuk mknn n buke pn mkn ckit jerk...b'tambah koding r aku, mmbr aku kejut g td aku leh jwb..korg mkn r aku idu bau jerk...boleh?? MyEm0.com

weekend td korng watpe?
shopping erk...kite serupa hakhakhak

tp aku sedih ooo jumaat rie tue buke pose sengsorg, sib mate aku kebal,klu x banjir lor hohoho

sabtu td aku just m'besorkn bontot kt umah...mls nk kuar
tetiba cik abg tepon ajak buke pose kt umah fmly die...alahai bab nie yg aku xleh blah weh huhu kang klu aku tolak majuk lak so ikutkn jerk r...smpai sane dlm kul 6 lbh, aku ajk die singgah pasar ramadhan jap...xkn nk bwk peot jerk kn..mak aku ajo klu dtg umah org bw buah tgn... so aku pn beli r pape yg patut...tp sume x mampu menaikkn nafsu mkn aku uhuukkssss tekak aku phm kot tuan die sengkek hakhakhak byk seh menu kt umah die..mcm2 ado..lupe lak den nk snap 1 2 keping gambo hakhak almaklum lah umah org


ahad td aku g membazirkn duit b'sama cik abg di SOGO n Jln TAR hehehe almaklumlah SALE beb...g pun kitorg g beli brg2 ckit...tgal lg bape item jerk nk kene beli...huhuh...secara x langsung aku g survey cincin skali .MyEm0.Com aku dh aim yg mane satu nk angkat tp cik abg kate beli next time lak huhuhu g pn lmbt g kn...rileks hehehe ptg tue kitorg buke kt mju junction jerk..shopping kompleks yg dilanggar garuda MyEm0.Com

wokeh korg samat b'buke ok...daaaaaa

jgn lupe terjah lg yerk ;P

4 comments:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

waaa besss nye org tu skunk ek...huhu aku numpang epy klu mmbe2 epy...chewaaa...:P

mIdGuRL said...

xde r base2 jerk...
ko pn appy gak kn..
peace ahakksss

green apple said...

tahun ni berazam taknak jejak sogo ngan jalan tar, tak tahan bau ketiak mamak.

mIdGuRL said...

blh thn ker azam tue hakhak
SALE kak SALE :P

nmpk mamak cabut r laju2 hikhik