Sep 5, 2008

oPiS baRu

arie tue aku der cite kn..x lame g aku pindah opis


td aku der dgr ceo aku suh dak programmer kt opis aku nie setkn wireless coz nk tutup pc yg dorg gune..harap maklum tinge aku tajam ok!!! n aku dgr lg die ckp mcm nie "next week kite dh naik atas" ini bermakna ngan aku2 skali akan naik atas...yabedabeduuuuuuuuu MyEm0.Com



patut r td die tanye aku cenggini "awak dh g tgk bilik awk kt atas?"

bilik?? aku ngan blur2 jwb cenggini lak "lum g"


sonok2 gak mid oi, ko xtau nnti keje ko akan b'tambah...sume bende ko nk kne handle sorg2...ngan admin nyer...HR nyer...accounts tue dh tentu2 r kn..boleh ke aku nk handle nie??? mau kelam kabut aku ti, tp xper aku kene planning awal2 mane yg kene dahulukan cheewahhh kepoyoan aku dh muncul beb...sape nk jwb nie MyEm0.Com


hope aku ok2 jerk kt atas nun...MyEm0.Com


***aku dh xpyh nk bau mknn die..slamber gaban jerk mkn kt tmpt die, g r mkn kt meeting room tue..makruh pose aku tau x







jgn lupe terjah lg yerk ;P

No comments: